Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

Förbereder inför julafton

Kategori:

Jag skippar julafton helt när det kommer till att stå framför spisen flera timmar och laga mat. Jag själv ska iväg till släktingar så den biten slipper man!
Ikväll blir det filmkväll för hela slanten! Jag ska kolla på The Town med Ben Affleck. Jag har hört att den ska vara väldigt bra, så om jag håller mig vaken genom hela filmen så är den förmodligen väldigt bra eftersom jag vanligtvis alltid somnar! Så efter jobbet ska jag svänga förbi en affär och handla lite julgodis!
Ni får en recension av filmen imorgon, om jag är vaken det vill säga!
Hur förbereder du dig för julafton?

Kommentarer

  • Elene säger:

    Ja vi lagar den mat som du slipper :o)

    Bara att komma till färdigdukat bort imorogn.

    Kram

    2010-12-23 | 22:44:59

Kommentera inlägget här: