Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

111203

Kategori: DAGENS

Jag har varit lite låg i ett par dagar sedan jag åt något olämpligt :( Men nu är jag på banan igen och har varit ute under dagen. Stack ner till stan för att träffa Sanna och Camilla för en fika och lite shopping. Vi hittade ett ställe på Drottninggatan som har grymt stora biskvier, mumma! Jag får lite smått panik av att vara på stan då alla tokhandlar julklappar och jag inte ens har börjat fundera över vad jag ska köpa, alltid ute i sista minuten när det gäller julklappar. Camilla köpte en julklapp till sig själv-från hennes pappa, det här gillar jag för då är man alltid säker på att man får det man vill. Jag köpte däremot ett par skor som jag hade tänkt att ha som "partyskor" från H&M för 299kr, ganska bra pris :) Jag såg ju även det jag vill ha som julklapp, kanske köper åt mig själv i julklapp, lägger upp en bild senare!




Biskvier stora som tefat! Grymt goda :)




Julklappshandeln har börjat!



Nya killer skor, 299 kr från H&M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: