Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

bildregn; min jul

Kategori: DAGENS

Äntligen är stressen kring jul över! Jag har haft fullt hus här hemma, med 16 personer och alla sov över också. Behöver jag säga mer än; kaos, stress och en jävla massa disk!Bara att tacka att jag har diskmaskin :) Men även jätte trevligt och mysigt och mycket skratt!  Jag har ju varit utan internet i ett par dagar men nu fungerar det igen. Så skönt och så har jag hunnit kolla ikapp på de avsnitt av Biggest Looser jag missat. Jag har ätit så jäkla mycket mat igår och idag så jag håller på att spricka, och innan dess kom mamma hit till sthlm och så klart mötte vi upp min bror för en fika. Så mycket godis jag smällt i mig borde vara olagligt! Och mer lär det bli eftersom vi har massor med mat och godis kvar! Men jag kör på tills nyår och börjar på ny kula då, eller rättare sagt, arbetar bort min lila kula då ;)
Hur har er jul varit?
Sista minuten shopping på Barkarby Outlet:)
Fika med mamma.
Mums med en latte och chokladboll
Haha, hörde jag socker???
Julklapparna är på platts under granen.
Julgodiset är på platts i granen :)
God fortsättning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: