Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

doktorns dom

Kategori: DAGENS

Fick masa mig iväg till doktorn i morse, här har jag legat i 5 dagar med tron om att jag bara har åkt på en grymt jobbig förkylning och att det kommer att gå över om jag bara vilar, men nej. Doktorns dom blev halsfluss och bihåleinflammation! Jag brukar ju säga att jag gör allt till 100% och det gäller tydligen även sjukdommar, när jag blir sjuk går jag all in...hörde jag; aldrig tur?!?
Just nu har jag tagit dubbel dos av antibiotika, vilket jag inte gillar men jag tål inte penicilin. Ligger nerbäddad i min soffa efter en varm dusch och drömmer mig bort till varmare tider som när jag var i Kroatien i sommras med tjejgänget.

Kommentarer

  • Frida säger:

    Penicillin är ett antibiotikum.

    2011-12-16 | 19:35:57
  • Karolina säger:

    Jag tror att även jag är allergisk mot penicillin. Vad är det för skillnad? En enkel förklaring :)

    2011-12-17 | 21:14:18
  • Sandra säger:

    Kan man vara allergisk mot penicillin? Vad är det för skillnad egentligen mellan antibiotika och penicillin?

    2011-12-17 | 21:37:53

Kommentera inlägget här: