Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

Just nu ligger jag i min säng och tittar p...

Kategori: DAGENS

img_4610 (MMS)

Just nu ligger jag i min säng och tittar på missade avsnitt av Biggest Loser USA! Så jäkla bra, love Bob & Jilian. Och hur konstigt är det inte att se "Sami" från tv serien Våra bästa år där och inte alls vara så patetisk som hon brukar vara i serien. Hon är ju hur läcker som helst! Imorgon väntar ännu en dag på kontoret, miljöbyte till max från gymmet men grymt kul och uppfriskande att göra något nytt. Det är mycket som är på gång just nu, ni får veta mer senare :) Nu ska jag fortsätta titta på BL!

Kommentarer

  • Stefan Nilsson säger:

    Håller med - var verkligen skumt att se henne i början av serien.

    2012-01-06 | 11:39:14
    Bloggadress: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här: