Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

111205 - bildregn

Kategori: DAGENS

Idag har jag sprungit runt på stan och rekat grejer inför NYÅR!! Började dagen med sovmorgon och en buffé frukst hemma för att senare sticka ner till stan och träffa en vän och gammal kollega. Avslutade dagen med Pizza Hut, det enda stället som har goda glutenfria pizzor!
På väg in mot stan
Ny ring :) Gillar detaljer!
Fikade på Hotell Diplomats mysiga restaurang, det är inte det första man kommer att tänka på när det gäller fika men det var verkligen mysigt!
Hahaha, jag har hittat min nyåsmask!!! Passar ju grymt bra till min päls, jag ser ju ut om en fullfjädrad kråka!!
Nyårs outfit - check!
Åt på Pizza Hut med Camilla :)
Sista dagen med "höstkläder" för idag var det riktigt kallt ute, fick till och med köpa en mössa för att inte mina öron skulle ramla av! Men idag hade jag min pälsjacka från H6M på mig, under den hade jag en pälsväst för att få lite extra värme. Nu ska jag leta fram mina vinerpjuks :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: