Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

Helvete!!!!!!!!!! Det är ju sjukt hur snab...

Kategori:

Helvete!!!!!!!!!! Det är ju sjukt hur snabbt en morgon han vända från att verka bli en bra dag till total kaos! Kommer ner i god tid till tunnelbanan och vad ser jag då. 15'minuter till nästa avgång! Då är det strejk på grund av arbetskonflikt. Haha Gud va kul, känner att jag inte ens orkar bry mig. Då kommer man sen till t-centralen vilket gör att jag kommer att missa saltsjöbanan och bli sen till jobbet. Inte alls kul eftersom jag har kunder som väntar på mig kl 10.00. Hur som, visade 26 minusgrader i morse! Sjukt kallt. Men i morn är det FREDAG!

Kommentarer

  • anonym säger:

    hej gianna! kan inte du ge lite tips för att få platt mage? puss

    2011-02-24 | 19:24:41

Kommentera inlägget här: