Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

20110119

Kategori:

Idag är en väldigt innehållsrik dag, och jag älskar det! Att känna att man produserar och levererar är väll en av de bästa känslorna i världen! Nu ska jag leda ett pass i freestyledance, svettigt och kul! Sen har jag en hel del PT (personlig tränar pass) att göra. Och i eftermiddag är det taekwono som gäller för hela slanten, idag är det min "teen" grupp som tränar och det är alltid lika kul! Efter jobbet är det bara att ta första bästa snabbtåg tillbaka till stan och sticka till södra teatern då det är release fest för boken STJÄRNLÖSA NÄTTER! Den är skriven av Arkan Asaad som bara råkar vara min b- friends bror :) och en väldigt god vänn. Så... Jag har mycket att stå i idag! Kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: