Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

platt mage - kost

Kategori: HÄLSA

När det kommer till Dieter så är jag inte så övertygad om att det är den bästa vägen att gå när man vill ha en platt mage! Visst kan jag tillämpa en diet för att få snabbare resultat men det håller oftast inte i längden. För mig handlar det om en livsstilsförändring som måste göras. Detta kan börjas med en diet men jag tycker inte att man ska gå på en diet resten av livet.
Jag tror på kalorier in - kalorier ut! Det du stoppar i dig måste du även förbränna. Ganska lätt om man tänker så va. Jag äter i regel lite mindre kolhydrater och lite mera fett och protein. Tänk på att hjärnan fungerar av kolhydrater s om du vill vara produktiv så ta inte bort alla kolhydrater från kosten,utan skär ner.

Här om dagen var detta min lunch:
# grönsallad
# 4 st kokta ägg
# mackrill
# majsbröd
# en klick potatissallad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: