Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

Efter några slick från den här hunden blev akuten nästa stopp!

Kategori: HÄLSA

.

Efter några slick från den här hunden blev akuten nästa stopp! Haha, ibland vet jag inte om jag bara ska skratta åt mig själv? I veckan skulle jag och några klienter ut och jogga 5 km inför Vår Ruset. Då ser vi denna lilla jycke som var helt lost och hade sprungit bort. Vi bestämmer oss för att gå tillbaka till jobbet med hunden för att ringa polisen. Och söt som den var så slickade den lite på mina ben. Och två timmar senare har jag stora kliande typ myggbett på hela benen, ryggen, och står och kliar sönder mina läppar.

Som tur var har jag några klienter som är sjuksköterskor och skulle just i rättan tid komma in för ett träningspass. Men det fick bli en tripp till Nacka Närsjukhus istället, då jag hade reagerat väldigt starkt…av ett hund skick. Haha. Men har man astma som jag så ska man nog vara försiktig och jag tar ju inte allt på fullaste allvar heller, men det måste kanske bli en ändring på det nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: