Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

galen fredag

Kategori:





.
Fasiken vilken galen fredag! Bärjade dagen med att jobba till kl 14.00. Åkte sen in till stan för att springa lite ärenden och möta upp några kompisar. Blev en sen lunch på McDonalds, testade den nygamla börjaren 1955 som var alldeles för god och för onyttig! Sprang förbi kungsträdgården där det var Ellos modeakut som jag var med på, kommer lite bilder om det snart :)

När jag äntligen var på väg hem hade jag fyra as tunga påsar med dig hem och bara längtade in i värmen och till min soffa! Hoppar på bussen, med hundra andra människor som självklart ska tränga sig in i bussen fastän det inte finns någon platts för dem. Plingar långt innan min station för att senare märka att han inte tänkter stanna vid min hållplatts. Han har också bestämt sig för att inte lyssna när man ropar. Förbannade jävel. Jaja, det slutar iallafall med att jag får åka en hållplatts för långt och gissa om jag var pisst off vid det här laget! Men jag orkar inte stå och vänta i 25 min till nästa buss så jag bestämmer mig för att gå hem )det e ju bara ca 2,5 km :) med mina fyra tunga påsar. Känner att jag bara vill krossa någon av min ilska men när jag väl är på min väg så märker jag till min förväning att livet har sina goda vändningar. Det var en helt underbar kväll och jag behövde nog gå en sväng för att stressa ner.

Nu är jag hemma och har precis lagat hemmabakad pizza och ska kolla på Green Hornet och när allt kommer omkring har det varit en perfekt fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: