Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

söndag

Kategori:

.
Helgen har för min del bara bestått av jobb. Fredagen blev en lung hemmakväll, jag tycker alltid man är så himla trött på fredagar, bara för att man vet att det är helg. Men lördagen jobbade jag och det betyder att jag måste gå upp mycket tidigare än vanligt :(
Idag har det regnat massa och jag har gjort det mesta "tvärt om" idag. Sprang ut i regnet utan paraply och blev dyngsur! Köppte utemöbler fastän det inte vart sol på hela dagen, lagade pankakor fastän jag vet att det bara är skitmat! Jag menar, ägg, mjölk och mjöl, med sylt och grädde! Det kan ju knappt bli värre, fast det är ju jävlig gott och det är ju ändå söndag. Om man ska festa loss så är det lika bra att gå all in!
Men efter allt regn idag kom äntligen lite sol :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: