Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

Sovmorgon och en dunder frukost.

Kategori:

img_6988 (MMS)

Sovmorgon och en dunder frukost. Idag är det mycket fysisk aktivitet på schemat. Börjar dagen med en timme grymt kul Zumba pass, drömde typ om det då jag ska lägga till en nykoreograferad låt till passet! Men det är viktigt att man inte blir uttråkad när man har samma låtar. Sen är det taekwondo och direkt efter de till så sticker jag vidare till Vår Ruset!!  På docktorns order gäller bättre frukostar! Så jag laddade med en frukost av 1 dl havregrynsgröt    (glutenfria) med en näve russin och pumpa frön. Två små smörgåsar med ost och kaviar i ett znoose mönster så jag var fortfarande trött :)  och självklart kunde jag inte låta bli att ta en latte också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: