Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

111126

Kategori: DAGENS

Vilken underbar dag idag! Lördag, sovmorgon, sol, prommenad i solen, god mat och bra film. Jag älskar när man får vakna av sig själv och solen tittar in i sovrummet, det är så himmla skön och på något sett så vet man att det kommer att bli en bra dag. Jag hade på mig skinnjacka både igår och idag, hur ofta händer det i slutet av november!! Men idag var det den sista höstdagen för imorgon börjar vintern och det är första advent så jag ska försöka hinna julpynta lite här hemma :)
Jag har ju så klart slarvat bort min krage till denna jacka men så hittade jag en som passade perfekt som jg sydde p här om dagen. Jag letar kragar mm oftast på second hand och denna gav jag bara 50 kr för! Ett kap :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: