Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

dagens träning

Kategori: DAGENS

Tjoho, nu är de slut med latheten! Var ute och joggade i kylan, tog en runda på 30 minuter, vet inte exakt hur långt jag sprang eftersom jag glömde räknaren hemma. Nu gäller det att dra på sig lite mer kläder när man joggar, jag tycker det är skönast med löparkläder eftersom materialet är så lätt och funktionellt.
Min klädsel: Överdragströja SOC // (under luvtröja och långärmad löpartröja ADIDAS // byxor NEWLINE // (under tighta löparbyxor NEWLINE)
In action haha! Styrketränade lite hemma också efter löprundan. Körde benböj och marklyft och lite mage med boll. Här har jag tio kilo, måste vara rädd om ryggen eftersom jag är ganska svag i just ryggen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: