Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

shopping igår

Kategori: DAGENS

Igår var jag på stan med min bror och tjej, vi sprang runt och letade pälsjacka åt mig. Jag har suktat efter en snygg i ett år nu! Så vi han med ett antal butiker och vintage butiker, luchade och tog en kaffe och vi får inte glömma att vi även inledde dagen med ett träningspass på Power Plate! Har feting träningsvärk i skinkorna, hahaha!!!
En blå påse i skinn från Lindex. Kommer att få hänga med flitigt då jag alltid har så mycket grejer att släpa på :)
Testade ett grymt coolt nagelack som gör att din glansiga färg på lacket blir matt!! mina naglar var altså super glansliga innan. Kommer från Butter och heter matte finish.
Weehooo!!! Äntligen hitade jag en perfekt pälsjacka!! Denna cooling är från H&M, syntetpäls är det. Kanske inte megavarm med megasnygg :) Perfekt till dagar som denna och under vår och hösten :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: