Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

im back! bildregn från veckan

Kategori: HÄLSA

Helllooo! Nu ä jag tillbaka, back in the game! Jag har haft några dagars ledighet och vart hemma hos familjen i Eskilsuna. Här kommer ett bildregn från helgen och början på veckan. Håll i er, det är massa bilder :)

Lite nya smycken, jag gillar att ha lite färg på mina armar. Nu har jag även fått in lite mer nya smycken till min samling!
Yeey!!
Mer färg men på naglarna.
Var på bio två gånger under helgen! Jag gick med ett stort kompisgäng och såg Twilight, Breaking Dawn och In Time.
Haha, mina gamla mobiltellefoner, en hel Nokia familj.
Färgade håret lite mörkare.
Självklar han vi med både fika och ett gals vin med en mumsig efterätt på sorbetglass!! Nu är helgen avklarad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: