Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

by by sthlm / hello e-tuna

Kategori: DAGENS

Nu lämnar jag storstaden för en långhelg hemma i Eskilstuna. I helgen väntar fredagshäng med bästa Patricia, träningsläger med Etuna Taekwondoklubben i Västerås och födelsedagsfest för Elin! och jag kan ju räkna med en bakisfika på söndagen innan jag åker hem till Sthlm igen.
Det blev en bussresa hem denna gång, och jag kan ju lova att jag aldrig gör det igen! Fy faan vad jag mådde illa! Jag försökte koppla av och koppla bort med lite musik i öronen men det gick inget vidare. Nu måste jag snabba mig och ladda upp bilderna för det är två timmars Taekwondoträning om 25 minuter på dagens schema :)



By by Stockholm



Läsning på bussen



En kaffe så klart



Hello Eskilstuna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: