Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

Power walk * 2

Kategori: DAGENS

Det har blivit extremt mycket "sittandes framför datorn" för mig den sista tiden så idag blev det TVÅ power walks. Inget jag hade räknat med dock. Körde järnet i morse när jag gick ut bland dimman och traskade iväg på min första (och vad jag trode var min enda) power walk för dagen. Gick hela 8.7 km och var helt slut när jag kom hem. Men under kvällen upptäkte jag att jag var tvungen att sticka ut igen för att överlämna ett par skor så det var bara att traska iväg. Ironiskt nog var det exakt samma väg även denna gång, så det blev 8.7 km IGEN! och lika trött och svettig när jag kom hem, haha. Så totalt gick jag ca 1 mil och 7,4 km!!

Vad har jag lärt mig av det här då...laga din cykel!!!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: