Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

mega problem

Kategori: DAGENS

Jag har haft mega problem de två senaste dagarna! Stressigt som fan, storstädat lägenheten, köpt nya möbler från Ikea vilket har inneburit en jävla massa skruvande och spikande, haft en trevlig middag hemma med några riktigt sköna snubbar. Men när allt kommer omkring så ser mitt hem helt glansigt ut nu, mega städat och snyggt med nya möbler. Ni får en liten titt senare, något är fel med min Iphone då den vägrar och konekta till datorn så jag kan ju inte överföra mina bilder. Det kanske är dags att lära sig att ta med kameran istället.

 

Idag kommer RORI hit till Sthlm, vi ska ha en tjejhelg och den börjar vi med ett träningspass i badhuset! Ska bli as skönt att simma lite nu när jag inte rört på mig på flera dagar. Ska ju självklart se till att slappa lite i bastun också!

Vi ses ikväll…

Kommentarer


Kommentera inlägget här: