Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

vågar jag vågar du!

Kategori: INSPIRATION

Nu har jag gått och klippt av mig håret!!!! Jag har nästan alltid haft megalångt hår, men som egentligen bara hänger rakt ner utan volym eller siter i en hög tofs dag in och dag ut. Jag har insett att jag inte riktigt passar i superlångt hår, speciellt eftersom jag inte gör så mycket med det. Jag har alltid tagit hand om mitt hår men jag är dålig på att styla det och variera mellan lockigt, vågigt, rakt, olika frisyrer osv. Så nu kände jag att tiden är inne för att göra en drastisk förändring, och saxen åkte fram och håret åkte av! Så nu är jag korthårig!!!! Bilder kommer lite senare.

Oftast hår man; hur vågar du? Det är skitsnyggt och jag skulle också vilja men jag vågar inte! Va, tänk om du ångrar dig!? Men då har jag en nyhet till er alla: det är ju bara hår, och det bästa med det är att det VÄXER UT igen!!!!!

Så våga chansa, vågar jag så vågar du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: