Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

flawless

Kategori: HÄLSA



Idag har jag njutigt av långledigheten och gett mig själv en påskpressent genom att gå på en ansiktsbehandling hos Karin. Jag går till en hudterapeut för att få ordning på min hud, har en lite jobbig hud som inte kan bestämma sig om den vill vara fet eller torr. Så jag har nu bestämt mig för att ta han om mig själv lite bättre på alla plan!

Kan inte riktigt fatta varför jag inte gjort detta tidigare, men jag har aldrig hittat en bra hudterapeut tidigare så det kan ju vara därför. Det är viktigt för mig att det finns ett förtroende och inte att det handlar om att sälja på en massa produkter. Jag kan starkt rekommendera Karin Svärd, hon är riktigt bra!! Klicka här för att läsa mer om Karin och hennes behandlingar.

Nu ska jag försöka gå regeldundet så jag blir helt flawless!! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: