Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

Nu är jag helt slut! Sitter hemma i soffan...

Kategori: DAGENS

img_1213 (MMS)

Nu är jag helt slut! Sitter hemma i soffan efter en dunder buffé med Camilla, eftersom Elin fick förhinder i sista sekund så blev det jag och Camilla på tu man hand! Men nog om det, jag tänkte berätta lite om det jag provade på tidigare idag,  Reikihealing. Det var verkligen intressant och annorlunda. Det jag gjorde var bara att ligga ner och slappna av, inget annat! Jag som har svårt att slappna av och har en inre stress blev helt avslappnad och va bara i nuet. Det  var en konstig känsla mellan att vara helt vaken och medveten med att ändå sova. Det hade varit skönt att hitta till den där platsen av lugnhet inom en själv på egen hand, men det kommer nog att kräva lite träning!  Detta är reikihealing: det ger djup avslappning, minskar stress, lindrar vinterdeppighet och smärta, fyller på dina energidepåer, balanserar dina energicenter i kroppen och ökar ditt välbefinnande. Reiki är godkänt av skatteverket som friskvård!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: