Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

utbildningsdag

Kategori: DAGENS

Igår hade jag min första utbildning för Personliga Tränare på Power Plate till Level I Certifikat! För att få arbeta som instruktör eller PT på Power Plate räcker det inte med PT/instruktörsutbildning utan man måste även tillämpa med Certifikat från Power Plate Nordic (vilka är vi), vi utbildar även sjukgymnaster, terapeuter och tränare, mm för att arbeta med rehabilitering med hjälp av accelerationsträning på rätt sätt.

 

Det var riktigt kul och jag längtar redan till nästa utbildning, vi körde en heldag på 6 timmar! Jag har slitigt ordentligt under veckan för att översätta det nya utbildningsmaterialet från engelska till svenska och jag han precis få ut det från tryckeriet i tid! Igår kväll var jag helt slut när jag kom hem så jag orkade inte ens packa för flytten utan somnade framför tvn.

Så här ser vårt nya Power Plate Center ut!
Här är vårt nya utbildningsmaterial
Här är det vi gick igenom till Level I certifikationen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: