Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

Gröna Lund

Kategori: DAGENS

I måndags var jag och några vänner på Gröna Lund, vi åkte en massa karuseller och plockade fram barnen inom oss! Det var ju super kul!! Jag var jätte rädd för att åka berg-och-dalbanan, tänkte banga när jag väl skulle hoppa in i vagnen, haha. Men jag vågade mig in och fy faan va rädd jag var, gapskrek hela åket men det var jätte kul! Vilken adrenalin kick!!! Åkte en gång till efter det och alla de andra små berg-och-dalbanor som fans. Manuela åkte Tilt (totalt galen) och hon och Patricija åkte Extreme (ännu mer galet)! Själv höll man på att skita i brallan när man bara tittade upp på tilt från marken. Hela gänget sov över hos mig och vi lagade tacos och en massa godsaker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: