Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

Äntligen har jag blivit frisk från mina sj...

Kategori: DAGENS

img_2501 (MMS)

Äntligen har jag blivit frisk från mina sjukdomar!  Eller är på bättringsvägen i alla fall. Jag har varit riktig dålig på att blogga nu sista tiden men ibland blir det bara så. Så fruktansvärt trött av penicillinet också så jag har somnat vid tio varje kväll men vaknat hundrafemtiotvå gånger under nätterna för att man svettas som en kossa! Hatar det, men nu får det vara nog. I morgon har jag en dag med fullt ös! Mina klasser på Power Plate börjar redan kl 07.15 och jag har fullt upp till kl 10.00. Sen sticker jag iväg och lämnar lite produkter till kunder. Så nu ska jag sova så jag orkar gå upp i morgon! God   Natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: