Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

En virus killer!

Kategori: DAGENS

Fy vad jag är trött på att vara sjuk! Nu har jag legat i sängen sedan i tisdags, typiskt när farbror doktorn säger att det är virus så det är bara gå hem och vila. Så jag har ”boostat” mig med huskurer som ingefära, honung och vitlök. Idag känner jag mig lite bättre och ska gå ut en sväng för i morgon väntar jobbet igen! Ser fram emot att få börja leva igen, det är så otroligt uttråkande att bara ligga hemma och att bli andfådd för att duscha!

 

Här kommer ett tipps på en ”virus killer”. Pane con pomodori är något som vi äter ofta när jag är i Italien. Det är bröd med tomater som är dränkta i vitlök, lite olja och kryddor. Super för att få bort virus! Vill du veta lite mer om nyttig mat som du kan äta för att "boosta" ditt immunförsvar så klicka här eller gå in på www.halsopedagogen.se och klicka runt!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: