Gianna Troyse

www.hälsopedagogen.se - Din guide till en bättre hälsa!

Nyheter på gång!

Kategori: DAGENS

Nu är det äntligen klart!!!! Ett projekt jag jobbat med i några veckor nu är klart och "up and running". Gå in och kolla!
 
www.halsopedagogen.se  - Din guide till en bättre hälsa. 
 
Denna hemsida är en "guide till en bättre hälsa" som jag har arbetat med under en period med två vänner. Tråkigt nog har den legat på is under ganska länge, annat i livet har kommit emellan antar jag, men nu har jag tagt över rodret på egen hand och gjort om hemsidan till "min egen". Ett projekt som kommer att bli super kul! Här kan ni alltså läsa om mycket inom hälsa och träning, bli inspirerade och förhoppningsvis kunna vägleda er till att göra bra val i vardagen när det kommer till er hälsa. Det är ett projekt som är i ständig rullning eftersom sidan kommer att fyllas på med nytt material, och här på bloggen kan ni fortsätta att följa mig på ett mer personligt plan :)
Så nu är projektet igång, vi får se hur det går! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: